eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKRUS, podatki i specjalne działy produkcji rolnej - naiwne pytania › KRUS, podatki i specjalne działy produkcji rolnej - naiwne pytania
  • Data: 2014-05-30 08:11:37
    Temat: KRUS, podatki i specjalne działy produkcji rolnej - naiwne pytania
    Od: joahim <w...@a...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    zastanawiam się nad rozpoczęciem tzw. specjalnego działu produkcji
    rolnej i tak sobie myślę:

    - czy jeżeli jestem rolnikiem ze względu na specjalną produkcję rolną,
    to czy moje przychody z innych źródeł rolnych będą opodatkowane normalnie?

    - jeżeli przepisy wymagają posiadania określonej liczby zwierząt danego
    typu (np. x gęsi), to w jaki sposób jest to kontrolowane? Jeżeli mi
    padnie zwierzak i mam x-1, to automatycznie wg ustawy przestaję być
    rolnikiem???

    Pytania może głupie, ale ciężko mi się dogadać z paniami w miejscowym KRUSie

    Serdeczności,

    joahim