  • Data: 2003-01-26 12:25:16
    Temat: K.P.I.R.
    Od: "falcon" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanowne grono.
    Prowadze K.P.I.R.+VAT recznie chcialbym przejsc na prowadzenie ksiegowosci
    za pomoca komputera w zwiazku z tym mam kilka pytan:
    1. Co i jak trzeba zglosic w US
    2. Obecnie piszac ksiege recznie moj doradca powiedzial mi ze mam czas do 20
    nastepnego miesiaca na zakonczenie danego miesiaca czyli moge wlasciwie
    rozpoczac wpisywanie dokumentow z danego miesiaca do ksiegi dopiero po
    zakonczeniu miesiaca (czy prawidlwo ?) czy to samo tyczy sie wpisow
    dokonywanych za pomoca komputera ? trzy trzeba dziennie wpisywac dokumenty.
    3. Czy przy ewentualnej kontroli przez US bede musial udostepnic komputer
    czy tez urzednika interesuja tylko wydruki.

    Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
    Maciej
    f...@p...onet.pl