  • 1. Data: 2003-06-09 13:11:37
    Temat: Jesteśmy bogaci!!!
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <r...@h...com>

    Od wczoraj należymy do najbogatszych państw Europy Zachodniej :-)))

  • 2. Data: 2003-06-09 13:24:39
    Temat: Re: Jesteśmy bogaci!!!
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <r...@h...com>

    ja na krzywy ryj ;-)

  • 3. Data: 2003-06-10 23:40:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Obiecywałem sobie nie odpisywać na Twoje posty, ale nie wytrzymałem.
    Zastanowiłeś się przed napisaniem tego? To znaczy, że od wczoraj
    przeniesiono nasze granice, czy zmieniono podział geograficzny? Polska, żeby
    nie wiem jak się wzbogaciła, to nigdy nie będzie mogła należeć do państw
    Zachodniej Europy, bo leży w Europie Środkowej. Tego nie przeskoczysz. Nie
    ma silnych na to.

    Po za tym, jeśli pijesz do wyniku referendum, to nie bardzo wiem, co ma
    piernik do wiatraka. Ale nie rozumiałem kilku poprzednich Twoich
    górnolotnych przesłań, więc specjalnie mnie to nie wstrząsa. Może, jak będę
    starszy, to wrócę do tego i zrozumiem.

    I tak przy okazji, to oświeć mnie, coś się tak uparł na tę grupę te swe
    przemyślenia wysyłać? W sieci znalazłbym z łatwością co najmniej kilka
    właściwszych grup. Jestem w stanie zrozumieć odmienność Twoich poglądów na
    podstawowe rzeczy. No cóż, być może przyszłość pokaże, że miałeś rację. Albo
    się okaże, że nie. Nikt nie jest nieomylny i nie ma co czynić z tego
    tragedii. Ale czemu zaśmiecasz tymi poglądami sieć. Gdybyś to napisał na
    jakąś grupę dotyczącą polityki czy Unii Europejskiej, to nie dość, że
    uzyskałbyś wdzięczność kilkuset intrnautów korzystających z grupy "podatki",
    to jeszcze miałbyś szansę na spotkanie godnego adwersarza. Pomyśl o tym,
    proszę. Ile radości byś swą męską decyzją wzbudził? Może jednak warto?

  • 4. Data: 2003-06-11 15:00:24
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <r...@h...com>

> [...]
    > to jeszcze miałbyś szansę na spotkanie godnego adwersarza. Pomyśl o tym,
    > proszę. Ile radości byś swą męską decyzją wzbudził? Może jednak warto?

    Rozpłakałem się :-(