  • Data: 2009-08-23 11:40:08
    Temat: Jazda autostopem, a placenie podatkow
    Od: "Mem" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W związku ostatnio napotkanymi informacjami prasowymi o projekcie
    jakiejs ustawy, ktora bedzie dawala policji nakaz donosu na delikwentow
    ktorzy uzywaja samochodow sluzbowych w celach prawatnych, w mojej glowie
    pojawilo sie pytanie czy legalne jest podrozowanie autostopem (zakladam, ze
    autostopowicz nie placi za transoprt i nie jest blisko spokrewniony z
    kierowca).

    Wydaje mi sie, ze ma on jakas korzysc wynikajaca m. in. z tego, ze nie
    bedzie musial zakupic biletu na PKS czy PKP. Czy zatem taki autostopowicz
    powinien zaplacic jakis podatek z tytulu powyzszych korzysci? (oczywiscie
    pytanie typowo teoretyczne...)

    Pozdrawiam
    Mem

    4359 (20090822) __________