  • 1. Data: 2002-06-07 09:12:50
    Temat: Jaka amortyzacja budynku?
    Od: "Faon" <f...@2...pl>

    Witam Grupowiczów!
    Potrzebuje pomocy w nastepujacej sprawie:
    Jak amortyzowac budynek zakupiony w 1995r wraz z gruntem za (10 000+6000),
    ktory byl wczesniej uzywany przez poprzedniego wlasciciela. Po zakupie
    zmodernizowany do wartosci 472 000 i wprowadzony na stan srodkow w marcu
    1999r.
    Ostatnio zaczalem sie wahac (mysli mnie gryza nocami...;-( i nie do konca
    jestem pewien co do wybranego przeze mnie okresu amortyzacji (10lat - jako
    budynek po modernizacji; czy przypadkiem nie mialo byc 50). Na razie wole
    nie pytac US o opinie ! ;-)
    Prosze o opinie z komentarzem.(chetnie na priv)
    Faon
    Faon
    f...@2...pl
    +48604164309