  • Data: 2006-01-23 01:42:32
    Temat: Jak zawrzec umowe o dzielo z obywatelem UE?
    Od: "Maciek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcialbym zawrzec umowe o dzielo z Hiszpanem, ktory - dla pelnej jasnosci -
    przebywa caly czas w Hiszpanii. Ja mam 1-os. DG w Polsce i chce, zeby ta
    osoba wykonala dla mnie pewna rzecz.

    Jak sie za to zabrac i czy to jest w ogole mozliwe, jezeli Hiszpan NIE
    prowadzi u siebie DG?
    W jakim jezyku powinna byc zawarta umowa?
    Czy konieczne bedzie tlumaczenie przysiegle?
    Gdzie wplacam zaliczke na podatek dochodowy i gdzie przesylam jego
    rozliczenie? Do Hiszpanskiego US?

    Mam tez pytanie jak to wyglada w przypadku, gdy umowa zawierana jest z kims
    spoza Unii, np. z Japonczykiem?