  • 1. Data: 2006-04-14 22:01:58
    Temat: Jak zaksięgować ?
    Od: "joanna" <m...@w...pl>

    Witam!
    Kupuję auto używane osobowe, gdzie vat-u jest 5000zł.Rozumiem ,że odliczyć
    mogę 60% czyli 3000 zł.Jak to zaksięgować w KPiR?
    VAT,KPiR
    Pozdrawiam
    Joanna

  • 2. Data: 2006-04-15 07:10:00
    Temat: Re: Jak zaksięgować ?
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "joanna" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Kupuję auto używane osobowe, gdzie vat-u jest 5000zł.Rozumiem ,że odliczyć
    > mogę 60% czyli 3000 zł.Jak to zaksięgować w KPiR?
    > VAT,KPiR

    Witam:)wartość netto + 40% vat(któego nie odliczasz), wpisujesz
    1/30( przy skróconej amortyzacji,bo samochód używany)co miesiąc w
    koszty,więcej info kilka postów niżej w odpowiedzi na zapytanie Jagny.
    pozdrawam ania