  • 11. Data: 2011-10-05 22:44:59
    Temat: Re: Jak to zrobić?
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 06.10.2011 00:01, Marek wrote:

    > Jestem totalnie zaskoczony i przerażony tym co piszesz - od kiedy takie
    > restrykcyjne przepisy obowiązują? Działalność prowadzę od wiosny 2008
    > roku, może to coś pomoże?

    Przepisy obowiązują już dobre 10 lat, jeśli nie dłużej, natomiast w
    marcu 2010r. weszła w życie nowelizacja wprowadzająca horrendalne kary
    administracyjne i od tego dnia zrobiło się groźnie.

    Tutaj masz podsumowaną genezę tego absurdu:
    http://echelon.pl/content/ustawa-odpadowa-kolejny-po
    pis-legislacyjny

    Tomek

  • 12. Data: 2011-10-05 22:53:54
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-10-06 00:44, tomek wrote:
    > Tutaj masz podsumowaną genezę tego absurdu:
    > http://echelon.pl/content/ustawa-odpadowa-kolejny-po
    pis-legislacyjny

    Dobre. Tego nie znałem.

    Zwłaszcza jedna "złota myśl" mi się podoba.

    IMHO, w lekko zmodyfikowanej formie, powinni ją włączyć do ślubowania. I
    dodatkowo, dla lepszego utrwalenia złotymi zgłoskami napisać nad każdym
    wejściem na salę obrad.

    "[...]jednak trzeba dobrze zastanawiać się nad tym, co się uchwala.
    Teraz bowiem ponosimy tego skutki." - Adam Krzyśków (PSL)

    Piotrek

  • 13. Data: 2011-10-05 23:07:45
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 06.10.2011 00:53, Piotrek wrote:
> [...]
    >
    > "[...]jednak trzeba dobrze zastanawiać się nad tym, co się uchwala.
    > Teraz bowiem ponosimy tego skutki." - Adam Krzyśków (PSL)

    :-)

    Stenogramy z komisji to jest kopalnia "memów".

    Tomek

  • 14. Data: 2011-10-06 07:23:39
    Od: "Waldemar" <n...@w...pl>

    Użytkownik "tomek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > rozum - tak, ale skoro rozpocząłeś prowadzenie działalności bez złożenia
    > informacji to jest to rosyjska ruletka).

    a czym sprawozdanie do marszałka różni się od sprawozdania do GIOS?
    Jeżeli zbieram sprzęt (od klientów), przekazuje większą partię do zakładu
    przetwarzania, mam wszystkie KPO, wysyłam 2 razy w roku sprawozdania do GIOS
    to jeszcze musze pisać o tym do marszałka?

  • 15. Data: 2011-10-06 07:48:16
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-10-06 09:23, Waldemar wrote:
> [...]
    > zakładu przetwarzania, mam wszystkie KPO, wysyłam 2 razy w roku
    > sprawozdania do GIOS to jeszcze musze pisać o tym do marszałka?

    Click --> <http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU200703
    90251>

    Art. 37 ze szczególnym uwzględnieniem ustępu 3
    Ale doczytaj też art 18 i później, zwłaszcza jeśli wytwarzasz odpady
    niebezpieczne.

    No a później sankcje - art. 79b

    Oczywiście zakładam, że pozwolenie na zbiórkę odpadów (w tym zapewne
    niebezpiecznych) masz. Bo jeśli nie to okolice art. 28 ZTCP no i w
    sankcjach też sobie coś dobierzesz ;-)

    Piotrek

  • 16. Data: 2011-10-06 07:53:27
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-10-06 09:23, Waldemar wrote:

> [...]
    > zakładu przetwarzania, mam wszystkie KPO, wysyłam 2 razy w roku
    > sprawozdania do GIOS to jeszcze musze pisać o tym do marszałka?

    Zrobiłem cancel poprzedniej wiadomości bo link poszedł nie ten ...

    Click --> <http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU200106
    20628>

    Art. 37 ze szczególnym uwzględnieniem ustępu 3
    Ale doczytaj też art 17 i później, zwłaszcza jeśli wytwarzasz odpady

  • 17. Data: 2011-10-06 08:57:08
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 06.10.2011 09:53, Piotrek wrote:

> [...]
    >
    > Art. 37 ze szczególnym uwzględnieniem ustępu 3
    > Ale doczytaj też art 17 i później, zwłaszcza jeśli wytwarzasz odpady

    A formularz zestawienia jest tutaj:

    1674&min=1

    > No a później sankcje - art. 79b
    >
    > Oczywiście zakładam, że pozwolenie na zbiórkę odpadów (w tym zapewne
    > niebezpiecznych) masz. Bo jeśli nie to okolice art. 28 ZTCP no i w
    > sankcjach też sobie coś dobierzesz ;-)

    Ja myślę że ten humor to taki wisielczy trochę zarzuciłeś ;-)

    Tomek

    PS. Robię się zazdrosny że łamiesz mój - oczywisty dla całej reszty
    grupowiczów - monopol na odpady ;-)))

  • 18. Data: 2011-10-06 09:21:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Oct 2011, Piotrek wrote:

    > "[...]jednak trzeba dobrze zastanawiać się nad tym, co się uchwala. Teraz
    > bowiem ponosimy tego skutki." - Adam Krzyśków (PSL)

    Przejrzyj archiwa (tu i .prawo) na okoliczność opisów wiceministra
    i (chyba) członka komisji która wprowadzała VAT, prof. Modzelewskiego.
    Może jeszcze będą tu i ówdzie artykuły w których kilka lat później
    wyrażał zdumienie że skarbówki stosują uchwalone przepisy i karzą
    przedsiębiorców jak leci.
    To nie tyle krytyka rzeczonego profesora, co "podejścia akademickiego" :>
    z zupełnym niezrozumieniem, że jak przepis np. unieważnia fakturę z braku
    drobiazgu - to unieważnia.
    "Pomyłki mniejszej wagi" zostały dopiero wypracowane przez sądy.

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2011-10-06 09:44:41
    Od: tomek <t...@o...pl>

> [...]
    > drobiazgu - to unieważnia.
    > "Pomyłki mniejszej wagi" zostały dopiero wypracowane przez sądy.

    Wrzucałem kilka tygodnie temu, ale przypomnę że ten sam Modzelewski
    znowu chce nam nieba przychylić nową ustawą o VAT którą firmuje PiS.

    Także chłop jest niezatapialny :)

    Tomek

  • 20. Data: 2011-10-06 10:23:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Oct 2011, tomek wrote:

    > Wrzucałem kilka tygodnie temu, ale przypomnę że ten sam Modzelewski znowu
    > chce nam nieba przychylić

    Niby mamy sobie coś z tego:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=niebo+zwali%B3o+
    si%EA+na+g%B3ow%EA
    ...wybrać?
    :]

    > nową ustawą o VAT którą firmuje PiS.
    >
    > Także chłop jest niezatapialny :)

    Cóż, ci co wdrażają "pomysły" najczęściej nie muszą później prowadzić
    ewidencji która z nich wynika.

    pzdr, Gotfryd