  • Data: 2003-02-03 12:19:52
    Temat: Jak sie rozliczac
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Niebawem ruszam z nową DG i znowu mam pytanie :
    Moja działalność to będzie handel produktami elektronicznym, opodatkowana
    ryczałtem, będę platnikiem VAT. Wiem juz ze podatek do US bedzie wynosil 3.3%
    od przychodu i wiem, ze gdy nic nie sprzedam to nic nie płacę. Pytanie jest
    takie co się dzieje gdy sprzedaję coś bez faktury bo ktos akurat nie chce,
    wystarczy mu rachunek - jak wtedy sie rozliczyc ?
    Pytanie drugie : czy rozliczam się z US na podstawie faktur zakupow dokonanych
    przeze mnie, czy faktur wystawionych przeze mnie
    Sorry za takie banały ...........