  • 1. Data: 2002-04-29 19:32:20
    Temat: Jak rozliczyc w Polsce dochod uzyskany za granica ?
    Od: Michal <r...@w...pl>

    Witam,
    Prosze o pomoc, bo nie jestem jestem pewny odpowiedzi,
    Moj status:
    - do Maja 2001 dochody uzyskiwalem w Polsce
    - od Maja 2001 przebywam za granica (kilkuletni kontrakt), wszystkie podatki
    place na miejscu (kraj ma umowe z Polska o nie opodatkowaniu dochodow
    podwojnie)
    - w Polsce kontynuuje wplaty do kasy mieszkaniowej (jedyny odpis)
    Pytania:
    - czy powinienem wykazac dochod uzyskany za granica, jesli tak to jakiego
    kursu nalezy uzyc do przeliczenia dochodu i podatku (spore wahania EUR/PLN w
    ciagu roku) ?
    - czy w Polsce moge rozliczyc sie wspolnie z zona ?

    Dzieki , pozdrawiam
    Michal