  • 1. Data: 2003-05-26 08:34:04
    Temat: Jak rozliczyc sprzedaz na kiermaszu?
    Od: Mystoo <f...@b...gnet.pl>

    Witam serdzecznie,

    Jestem VAT'owcem

    Od niedawna prowadze dz.gosp. - nie mam jeszcze
    doswiadczenia w rozliczaniu VAT'u i stad moje pytanie.

    Do tej pory produkowalem dla konkretnych odbiorcow - wystawialem
    im faktury VAT (22%) i wszystko potrafilem rozliczyc.

    Chcialbym w wakacje sprzedawac moje wyroby na kiermaszu wakacyjnym.
    Pytanie - jak mam wprowadzac do ewidencji sprzedazy sprzedany towar
    (nie bede mialkasy fiskalnej).

    Gdzie moge znalezc jakies informacje na ten temat?

    Pozdrawiam serdzecznie,
    Mariusz