  • 1. Data: 2007-09-18 21:26:00
    Temat: Jak rozliczyc przesylke na FV ?
    Od: "Budik" <b...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie tego typu. Kupuje w jednej firmie sprzet ktory biore dla siebie
    jako sprzet potrzebny do dzialalnosci i towary sluzace do montazu
    (sprzedazy). Wszystko mam na jednej FV. Na samym koncu mam przesylke
    kurierska. Jak rozliczyc ta przesylke ?
    Czesc towarow bede wpisywal w pozostale wydatki a czesc w zakupy towarow. Co
    zrobic z przesylka kurierska? podzielic po polowie czy liczyc % udzial
    towarow w calym zakupie i pozniej ten % uwzglednic w przesylce ?

    jak zrobic zeby bylo dobrze i szybko :)

  • 2. Data: 2007-09-18 23:58:56
    Temat: Re: Jak rozliczyc przesylke na FV ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Sep 2007, Budik wrote:

    > zrobic z przesylka kurierska? podzielic po polowie czy liczyc % udzial
    > towarow w calym zakupie i pozniej ten % uwzglednic w przesylce ?

    Księgowe które widziałem w akcji robiły to "proporcjonalnie".
    Inna rzecz, ze było to na księgach (więc i tak rozbijały na poszczególne
    pozycje), ale IMHO jeśli dzielić to tylko tak.
    "Na pół" ma umiarkowany sens!

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-09-19 18:42:12
    Od: "Budik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > Księgowe które widziałem w akcji robiły to "proporcjonalnie".
    > Inna rzecz, ze było to na księgach (więc i tak rozbijały na poszczególne
    > pozycje), ale IMHO jeśli dzielić to tylko tak.
    > "Na pół" ma umiarkowany sens!

    Rozmawialem dzisiaj z inna ksiegowa i ona stosuje metode ze : towary
    zakupione do sprzedazy wpisuje w kolumne nabycie towarow po cenie zakupu,
    sprzet na firme wpisuje w pozostale wydatki + przesylka tez cala w pozostale
    wydatki.