  • 1. Data: 2003-03-25 21:48:28
    Temat: Jak odliczyć praktykę na uczelni wyższej ???
    Od: "Hasan" <h...@p...pl>

    Nie jestem studentem, obecnie pracuję, odbyłem praktykę zawodową na
    uczelni wyższej.
    Czy odliczyć ją jako: Odpłatne dokształcanie i doskonalenie zawodowe
    podatnika (art. 27a ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy o p.d.o.f.) 433,20 zł
    czy też jako: Odpłatne kształcenie w szkołach wyższych w rozumieniu
    przepisów o szkolnictwie wyższym lub przepisów o wyższych szkołach
    zawodowych (art. 27a ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy o p.d.o.f.). kwota 760 zł.

    Pozdrawiam Mariusz