  • Data: 2004-09-13 23:44:34
    Temat: Jak nie wrzucac w koszty ?
    Od: Bartek Golenko <b...@s...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Ja chyba z nietypowym pytaniem.
    SC, VAT, KPiR.

    Zachcialo mi sie wziąć trzeci telefon na firme (dwuosobowa, na firme bo
    lepsze warunki niz dla nieprowadzacych DG). Ale nie mam ochoty na
    uzeranie sie i udowadnianie US ze to sluzy do celow prowadzenia DG. W
    związku z tym chcialbym nie wrzucac tego w koszty prowadzenia DG, a ze
    do tej pory z taka sytuacja sie nie spotkalem to nie bardzo wiem jak
    wtedy ksiegowac faktury ? I czy w ogole mozna tak zrobic ?

    Bartek Golenko