    From: "Paweł" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jak legalnie wykonać usługę nie prowadząc działalności?
    Date: Thu, 7 Aug 2003 09:56:52 +0200

    Witam grupowiczów,

    w którymś kościele mi dzwoni ale nie wiem gdzie :)
    Słyszałem (czytałem) gdzieś że są jakieś limity (kwotowe) do których moge
    wykonać jakąś usługę (nie wiem czy tylko osobie fizycznej czy też nie) nie
    prowadząc działalności gospodarczej.
    Czy może ktoś coś wie na ten temat, ew. jakieś wskazówki gdzie tego
    poszukać?

    Przykładowo zastanawiam się jak to jest z tymi firmami typu AVON, ORIFLAME
    itd. Tam ludzie maja swoją marżę za sprzedaż kosmetyków, jak to się ma do
    legalności tego procederu?
    Mnie chodzi np. o korepetycje, gdyby ktoś się uparł to czy mogę mu wystawić
    rachunek? I co z tym fantem zrobić dalej?

    Paweł