eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak działa odliczenie od podatku dochodowego bez odliczenia VAT? › Jak działa odliczenie od podatku dochodowego bez odliczenia VAT?
  • Data: 2011-07-23 20:12:48
    Temat: Jak działa odliczenie od podatku dochodowego bez odliczenia VAT?
    Od: "Paulina" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Proste pytanie: jak działa odliczanie od podatku dochodowego bez prawa
    odliczania od VAT, np jak w przypadku paliwa do samochodów osobowych.

    Kupuje benzynę za 123 zł brutto ile mogę odliczyć od podatku dochodowego? 123
    zł (czyli zapłacę 22,14 zł mniej podatku w przypadku stawki 18%). Czy może
    tylko 100 zł (czyli zapłacę 18 zł mniej podatku w przypadku stawki 18%).

    Która opcja? Proste ale nigdzie nie mogę znaleźć.