  • Data: 2015-03-31 21:06:49
    Temat: Jak często rachunkować dzieła?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    mam z kilkoma ludzikami ramową umowę do umów o dzieło zawieranych ustnie
    i powierzam im ustnie albo mejlowo wykonanie drobnych dzieł, które sobie
    notujemy, sumujemy, co jakiś czas im puszczam zaliczkę przelewem, a co
    jakiś kolejny czas zsumowuję to do np. 500zł i generujemy rachunek,
    odprowadzamy podatki itp.

    Czy takie postępowanie jest OK? Czy można tak ciułać np. kwartał? Czy
    też raczej należy jednak raz miesięcznie taki rachunek wystawić?

    Jak do tego podejść? Nie chodzi o jakiekolwiek kombinowanie, ale chcę
    się po prostu jak najmniej urobić.