  • 1. Data: 2006-08-28 11:52:14
    Temat: Jak bez kasy?
    Od: "Ted" <t...@n...pl>

    Witam!
    Prowadzę DG(sprzedaż części samochodowych). Chcę zlikwidować tę działalność
    ale nie zdążę wysprzedać pozostałych towarów(hurtownia się wypieła i nie
    chce przyjąć z powrotem). Myślałem prowadzić tą wyprzedaż jeszcze z 2-3
    m-ce. Macie jakieś pomysły jak ominąć kasę fiskalną?
    Pozdrawiam
    Ted

  • 2. Data: 2006-08-28 13:28:04
    Temat: Re: Jak bez kasy?
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Ted napisał(a):
> [...]
    > chce przyjąć z powrotem). Myślałem prowadzić tą wyprzedaż jeszcze z 2-3
    > m-ce. Macie jakieś pomysły jak ominąć kasę fiskalną?

    Sprzedać na fakturę komuś, kto prowadzi podobną działalność :)
    Andrzej

  • 3. Data: 2006-08-28 13:39:30
    Od: "Ted" <t...@n...pl>

    Użytkownik "ajt" <a...@u...com.pl> napisał w wiadomości

    > Sprzedać na fakturę komuś, kto prowadzi podobną działalność :)

    Niestety nie realne bo już pytałem całą okolice i nie tylko!
    Pozdr
    Ted

  • 4. Data: 2006-08-28 20:14:52
    Od: "Adam Wołk-Jankowski" <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    Mozesz sprobowac napisac do US pismo z prosba o odroczenie terminu.
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski

  • 5. Data: 2006-08-28 20:31:59
    Od: "Ted" <t...@n...pl>

    Użytkownik "Adam Wołk-Jankowski" <j...@b...tego.1000lecie.pl> napisał w
    wiadomości news:ecvis6$a9m$1@inews.gazeta.pl...
    > Mozesz sprobowac napisac do US pismo z prosba o odroczenie terminu.
    > --
    > Z poważaniem:
    > Adam Wołk-Jankowski

    Pytałem już o to u siebie w US. Odpowiedź brzmi niestety: nie bo to wynika
    z ustawy i naczelnik nic tu nie może zrobić!
    A to pech! Żeby chociaż poczekali z wprowadzeniem tych kas choć 1 miesiąc!
    Ciekawe czy będę mógł sobie tą całą kwotę wrzucić w koszty? Jestem na KPiR.
    Pozdrawiam
    Ted

  • 6. Data: 2006-08-28 20:39:48
    Od: "HENRICH" <m...@g...pl>

    Może wyjsciem było by sprzedanie wraz z usługą montażu.
    Tak pomyslałem bo małego warsztatu z kasą fiskalna nie widziałem.

  • 7. Data: 2006-08-29 05:42:46
    Od: "AdamW" <A...@h...com>

    Ja widzialem.