  • 11. Data: 2007-03-16 13:42:35
    Temat: Re: Informatyk/Nauczyciel
    Od: "Efreet" <e...@p...onet.pl>

    > A gdzie on powiedział że on chce zarabiać w szkolnictwie?
    > On po prostu chce uczyć.

    sadzisz, ze chce to robic spolecznie ??

    > I jeżeli znajdzie szkołe która go przyjmie to może uczyć (przy pewnych
    > założeniach).Ale ogólnie może być nauczycielem.

    Piszesz, bo zgadujesz, czy bo wiesz ??

    Szkola, nawet jesli chce uczyc wylacznie na umowe-zlecenie z zaplata za
    godzinki np. w jakiejs policealnej, moze go zatrudnic za zgoda kuratorium pod
    warunkiem, ze w ciagu roku uzupelni papiery o kurs pedagogiczny.
    Kurs ten jest wymagany wszedzie poza szkolnictwem wyzszym (choc i tam
    wewnetrznym [??] przepisem rektor moze tego nakazac... co do tej wewnetrznosci
    to nie wiem, bo wszak mamy nowa ustawe o szkolnictwie wyzszym, ale nie sadze,
    zeby w tej materii cos sie tam zmienilo).

    Efreet

  • 12. Data: 2007-03-16 14:22:10
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> wrote in message

    > A gdzie on powiedział że on chce zarabiać w szkolnictwie?
    > On po prostu chce uczyć.
    > I jeżeli znajdzie szkołe która go przyjmie to może uczyć (przy pewnych
    > założeniach).Ale ogólnie może być nauczycielem.

    Żadnej szkoły nie znajdzie, bo szkoła go nie może zatrudnić bez
    przygotowania pedagogicznego. Koniec kropka.

  • 13. Data: 2007-03-16 17:08:19
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Żadnej szkoły nie znajdzie, bo szkoła go nie może zatrudnić bez
    > przygotowania pedagogicznego. Koniec kropka.

    A czy nie jest tak, że szkoła może go zatrudnić jeżeli nie ma innego
    nauczyciela? Tzn np poprzedni się zwalnia - a ten nakurat jest pod ręką.
    Pewnie zgoda kuratora jest wymagana.
    Dla ścisłości. Ostatnio wprowadzałem umowy nauczycielskie ludzi z
    wykształceniem średnim, Płacone mieli z najniższej tabeli płac. Umowa
    zawarta od listopada do końca czerwca.
    Więc chyba się da

    --
    Pawełj

  • 14. Data: 2007-03-17 08:20:41
    Od: ryki <n...@a...net>

    > Żadnej szkoły nie znajdzie, bo szkoła go nie może zatrudnić bez
    > przygotowania pedagogicznego. Koniec kropka.

    jesli dyrektor bedzie chcial i uzasadni to organowi nadrzednemu (brak
    innego chetnego na to stanowisko)
    to bez problemu go moze zatrudnic z jednym zastrzezeniem
    ze w tym pierwszym roku pracy delikwent zrobi kurs pedagogiczny