  • 1. Data: 2004-03-14 17:47:48
    Temat: Ile czasu na zakonczenie sprawy dot. ustawy o VAT?
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Witam,

    Ktos moze mnie oswiecic ile czasu potrzeba jeszcze zeby walka
    z ustawa o VAT byla definitywnie zakonczona? W tej chwili jest
    po poprawkach senatu ale jeszcze sie chyba moze zmienic (np.
    prezydent nie podpisze i AFAIR sejm moze nie przyjac poprawek
    sentatu). Tyle ze nie pamietam ile maja na to czasu.

    --
    Life is a beach and then you dive...
    Marcin

  • 2. Data: 2004-03-15 15:47:40
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Borszczuk" <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5> napisał w
    wiadomości news:c325m7$cr6$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > prezydent nie podpisze i AFAIR sejm moze nie przyjac poprawek
    > sentatu). Tyle ze nie pamietam ile maja na to czasu.

    Teoretycznie prezydent może podpisać albo nie podpisać. Jeśli nie podpisze,
    to nie wiem jak byśmy funkcjonowali po 1 maja w UE.

    Pzdr,
    BaLab