  • 1. Data: 2004-03-14 15:41:11
    Temat: Faktura Vat
    Od: "C W" <c...@o...pl>

    Witam. Prowadzę jednosobowo działalność gosp. Czy w przypadku zw. lek
    fakturę Vat może wystawić i podpisać żona bo ponoć ja nie mogę. Pozdrawiam
    serdecznie.

  • 2. Data: 2004-03-14 16:53:43
    Temat: Re: Faktura Vat
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od C W -----###
    > Czy w przypadku zw. lek fakturę Vat może
    > wystawić i podpisać żona bo ponoć ja nie mogę.

    a żona to Twoja osoba współpracująca albo jakiś pełnomocnik firmy?

    PS: no albo jesteś chory (zwolnienie) albo pracujesz i wystawiasz
    faktury...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 3. Data: 2004-03-14 22:03:14
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "hADeSik" <h...@h...sru> napisał w wiadomości
    > ###----- w odpowiedzi na list od C W -----###
    >
    > a żona to Twoja osoba współpracująca albo jakiś pełnomocnik firmy?
    >
    > PS: no albo jesteś chory (zwolnienie) albo pracujesz i wystawiasz
    > faktury...

    A czy można wystawić fakturę za czynność wykonaną przed chorobą? A co w
    sytuacji, w której zawarłeś kontrakt, rozchorowałeś się, a ktoś wpłacił Ci
    kasę i MUSISZ wystawić fakturę? Sądzę, że fakt przebywania na zwolnieniu nie
    wywołuje zakazu wystawienia faktury...
    Ale to tylko tak na zdrowy rozum biorąc, co jak wiadomo w naszym
    systemie prawnym rzadko jest źródłem prawa ;>.

    Pzdr,
    BaLab