-
1. Data: 2004-06-26 16:45:00
Temat: INSERT
Od: "WaldemarW" <w...@p...rtk.net.pl>
Czy ma ktos jakies doswiadczenie w kontaktach z ta firma
pozdrawiam
WaldemarW
-
2. Data: 2004-06-26 17:44:04
Temat: Re: INSERT
Od: "JDLewkowscy" <d...@p...pl>
Użytkownik "WaldemarW" <w...@p...rtk.net.pl> napisał w wiadomości
news:cbk8t2$1kj$1@news.onet.pl...
>
> Czy ma ktos jakies doswiadczenie w kontaktach z ta firma
>
> pozdrawiam
> WaldemarW
>
>
witam
to zalezy o jakie kontakty ci chodzi, jesli np. o serwis / hotline to moim
zdaniem dziala fatalnie - bardzo trudno sie do nich dodzwonic, szczegolnie
kolo 10. 25. kazdego miesiaca. poza tym programy, choc sam ich uzywam
(rachmistrz i subiekt w wersjach dla windows), jak dla mnie troche zbyt
ograniczone (malo elastyczne). dziwna jest tez bardzo nowa polityka firmy,
gdzie przy upgrade programu trzeba zwrocic stara licencje, a placi sie
praktycznie tyle co za nowy program. wszelkie servis packi, ktore ukazywac
sie beda sa platne (podobno, tak powiedzial mi sprzedawca). troche to dziwi,
bo najczesciej serwis packi zawieraja poprawki bledow, ktore wyprodukowali
programisci.czyli jak to czesto bywa placimy za nie swoje bledy
pozdrawiam
leo
-
3. Data: 2004-06-26 18:07:27
Temat: Re: INSERT
Od: b...@o...pl
witam
jeśli chodzi o kwestię kontaktu z hot line w 100% zgadzam się z
przedmówcą. sprzedawałem oprogramowanie insertu i
niekiedy trafiały się problemy. udawało się dodzwonić do konsultanta
po około 3 dniach, a co najśmieszniejsze duża ilość pytań
pozostawała bez odpowiedzi.kilka razy nawet zostałem przez
konsultanta opierniczony. przeszedłem na CDN.
pozdrawiam
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.prawo.podatki
-
4. Data: 2004-06-27 10:24:30
Temat: Re: INSERT
Od: "brzdac" <q...@g...pl>
dla mnie _kpina_ bylo to ze konsultant po zgloszeniu ewidentnego bledu przy
rejestrowaniu korekty zakupu wpieral mi ze "to dokladnie tak powinno
dzialac". Moim zdaniem powinni tam (na infolinii) sadzac ludzi ktorzy nie
tylko znaja klawiszologie ale i przy okazji powinni znac zadania do ktorych
dany program sluzy (praktycznie)
moja ogolna ocena oprogamowania - nie najgorsze, ale pomoc techniczna przyda
sie tak naprawde chyba tylko przez pierwszy tydzien pracy z programami
(podstawy)
pozdr.
brzdac
-
5. Data: 2004-06-27 19:37:48
Temat: Re: INSERT
Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>
Do niedawna chwaliłem sobie te programy (rachmistrz i subiekt dla windows)
Ale teraz odkąd zrobili wersję GT to bardzo mi sie nie podobają. Poza tym
przy przejściu na nową wersję nie przeniosło wszystkich danych.
Kontaktu z firmą nigdy nie próbowałem nawiązać.
PawełJ