  • 1. Data: 2005-04-21 22:32:54
    Temat: Grupy podatkowe.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    czy moja ciotka (siostra mojej matki) zalicza sie do 1 czy do drugiej
    grupy?....bo chyba nie do 3?
    pozdrawiam

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2005-04-21 23:29:11
    Temat: Re: Grupy podatkowe.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek23 wrote:
    > Witam
    > czy moja ciotka (siostra mojej matki) zalicza sie do 1 czy do drugiej
    > grupy?....bo chyba nie do 3?
    > pozdrawiam

    3. Do poszczególnych grup podatkowych zalicza się:
    1) do grupy I - małżonka, zstępnych, wstępnych, pasierba, zięcia,
    synową, rodzeństwo, ojczyma, macochę i teściów;
    2) do grupy II - zstępnych rodzeństwa, rodzeństwo rodziców, zstępnych i
    małżonków pasierbów, małżonków rodzeństwa i rodzeństwo małżonków,
    małżonków rodzeństwa małżonków, małżonków innych zstępnych;
    3) do grupy III - innych nabywców.

  • 3. Data: 2005-04-21 23:37:46
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    No to ja wiem bo takie cos juz znalazlem na wielu stronach ale kompletnie
    nie kumam......moze poprostu powiedz do 1 czy do 2:)?

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 4. Data: 2005-04-21 23:43:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek23 wrote:
    > No to ja wiem bo takie cos juz znalazlem na wielu stronach ale kompletnie
    > nie kumam......moze poprostu powiedz do 1 czy do 2:)?

    Eeee, ja nie mam archiwum grup. O kogo chodziło? Ciotkę?

    rodzeństwo rodziców - czyli II.

  • 5. Data: 2005-04-21 23:57:57
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    O dzieki ci jak widac tylko Ty siedzisz tu w nocy i udzielasz odpowiedzi a
    nie "odopowiedzi":)
    Dzieki

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 6. Data: 2005-04-22 19:11:37
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Jacek23 <j...@p...pl> wrote:
    > O dzieki ci jak widac tylko Ty siedzisz tu w nocy i udzielasz odpowiedzi a
    > nie "odopowiedzi":)

    Co za farmazony wypisujesz? Dostałeś klarowną definicję, a że nie
    potrafisz jej zrozumieć, to miej pretensje do siebie, a nie do
    udzielającego odpowiedź.

    I czego można nie zrozumieć w "rodzeństwo rodziców", do jasnej Anielki?
    Przerażająca jest ta nieumiejętność czytania ze zrozumieniem.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 7. Data: 2005-04-22 22:04:05
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Co za farmazony wypisujesz? Dostałeś klarowną definicję, a że nie
    > potrafisz jej zrozumieć, to miej pretensje do siebie, a nie do
    > udzielającego odpowiedź.

    A do kogo ja mam niby pretensje?
    Do Witka?

    --