  • Data: 2002-10-15 10:38:57
    Temat: GUS RG1 - co wpisać ?
    Od: "ppinq" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Próbuję właśnie wypełnić formularz zgłoszeniowy RG-1 i już
    na pierwszej stronie dopadły mnie wątpliwości :-(
    W lewym górnym rogu jest takie pole (bez numeru):
    "Nazwa podmiotu zgłaszającego wniosek",
    a dalej pole nr 05 "Nazwa podmiotu, którego zgłoszenie dotyczy".

    Dajmy na to, że nazywam się Wincenty Kowalski i rejestruję DG
    pod nazwą "Kogucik" - co w takim razie powinienem wpisać w tych
    polach:
    - w pierwszym Wincenty Kowalski, a w drugim (05)"Kogucik"
    - w obu "Kogucik" Wincenty Kowalski
    - jeszcze coś innego ?

    Czytałem już nawet odpowiednie rozporządzenie ministra
    ale dalej nie mam jasności w tej sprawie.

    I jeszcze jedno - pole 06 ma nagłówek "Nazwa skrócona",
    tymczasem na druku zgłoszeniowym w UM w ogólne nie ma mowy
    o żadnej nazwie skróconej - co to jest ?

    pozdrawiam
    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl