  • Data: 2002-10-15 15:32:07
    Temat: Re: GUS RG1 - co wpisać ?
    Od: "ppinq" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >To ja cię bardzo przepraszam, ale wziąłeś sobie skądś
    >jakąś skróconą wersję formularza "do UM" ;) - ktos tu
    >pisał że nie ma obowiązującego wzoru.

    Sam formularz został wzięty prosto z UM - takie mają.
    Jest tylko pole "nazwy firmy" :(

    >Nazwa skrócona powinna[1] być, u mnie na "miejskim" była
    >(to że wydrukowałem własny formularz bo mi opis się
    >nie mieścił już pisałem :)).
    >[1] nie wiem czy "musi być" czy tylko "może być" - ale
    >to jest wygodne ! (można jej używac na dokumentach)

    No właśnie - przeglądałem różniste przepisy (już mi się
    zaczyna trochę mieszać) i takiego pojęcia jak "nazwa skrócona"
    chyba nigdzie widziałem - dopiero na tym RG-1.
    Nie wiem czy w ogóle jest na to jakaś podstawa prawna, bo jeśli
    tak to spróbowałbym dopisać ręcznie i mógłbym się przy tym
    upierać.

    >Co do poprzednich pól - "pan[i] w GUS" nic nie doradził[a] ??
    >(nie mam formularza pod ręką, jak wrócę do siedziby to obejrzę :)).

    A tego jeszcze nie wiem, bo jestem jeszcze przed.

    pozdrawiam
    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl