  • Data: 2002-04-04 12:32:48
    Temat: Fundusz remontowy - odpisy
    Od: "Czaszka" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam dwa pytanka:
    1. Dokonuje wpłat na fundusz remontowy przelewem przez mBank. Czy
    zaświadczenie o wysokości wpłat ze spółdzielni wystarczy do odliczenia tego
    od podatku? Czy musze mieć jakiś kwit z banku (jest to raczej trudne...)
    2. Mieszkanie, w którym mieszkam nie należy do mnie (należy do mojego ojca).
    Jestem jedynym zameldowanym tam. Czy moge dokonać odliczenia wpłat na
    fundusz, czy może tego dokonać tylko właściciel mieszkania?

    Dziekuje za odpowiedz

    Pozdrawiam
    Krzysiek