  • 1. Data: 2010-02-04 14:01:16
    Temat: Forma opodatkowania a DG
    Od: Konsument <k...@g...com>

    Witam,
    Zamierzam założyć DG, a konkretnie robienie stron internetowych.
    Jestem mocno zielony jeśli chodzi o sprawy podatkowe. Jak
    najkorzystniej wybrać rozliczania się z US, biorąc pod uwagę, że
    głównie będę wystawiał fvat, koszty raczej średnie. Tzn. niektóre
    zlecenia będę podzlecał dalej a niektóre robił sam w całości.
    W wpisie o DG chyba najkorzystniej zaznaczy KPiR natomiast w wpisie do
    US jaką formę rozliczenia najkorzystniej wybrać? Zamierzam też być
    płatnikiem VAT, oraz świadczyć usługi na terenie UE.

    Dzięki za pomoc i sugestie, wiem, że sporo muszę się doedukować w
    temacie, ale na początek za bardzo nie wiem w co włożyć ręce.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2010-02-04 16:00:55
    Temat: Re: Forma opodatkowania a DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Feb 2010, Konsument wrote:

    > W wpisie o DG chyba najkorzystniej zaznaczy KPiR natomiast w wpisie do
    > US jaką formę rozliczenia najkorzystniej wybrać?

    Pytasz o kwartalną/miesięczną i spodziewasz się, że bedziemy
    lepiej wiedzieć od Ciebie??
    Nie ma mowy :)

    pzdr, Gotfryd