  • 1. Data: 2003-09-10 19:00:27
    Temat: Firma ubezpiczeniowa miga się z wypłatą ubezpieczenia
    Od: "andy" <j...@w...pl>

    Mam taki problem.Miałam wypadek samochodowy w lipcu .Samochód jest
    rejestrowany na mnie i na męża.Mąż zmarł 02.08.03.Hestia niechce mi
    wypłacic odszkodowania twierdząc,że musi być postępowanie spadkowe co to
    wyplaty odszkodowania,nie przyjmując mojego argumentu,że ja muszę zapłacić
    za naprawę w warsztacie.Nadmieniam,że to nie ja byłam sprawcą wypadku.Proszę
    mi odpowiedzieć czy to jest prawnie,może ktoś spotkał się z czymś takim?

  • 2. Data: 2003-09-10 20:03:23
    Od: "remik" <r...@o...pl>

    Użytkownik "andy" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wypadku.Proszę
    > mi odpowiedzieć czy to jest prawnie,może ktoś spotkał się z czymś takim?

    może n/w linki pomogą znaleź odpowiedź:
    http://www.wypadek.com/
    http://www.e-prawnik.pl/ep.php3/bD1wbCZwPTEmaz0xNg
    http://www.rzu.gov.pl/index_ie4.html
    http://www.das.pl/
    a propo Hesti, również mam z nimi problem.
    pozdr.

  • 3. Data: 2003-09-11 07:53:40
    Od: "Graszka" <g...@p...wp.pl>

    Myślę, że najkompetentniej odpowiedzą ci na grupie prawniczej - nie pamiętam
    czy to pl.soc.prawo czy też pl.prawo.
    Graszka (też z ubezpieczeniem w Hestii)

  • 4. Data: 2003-09-11 08:10:02
    Od: "Luqas" <l...@k...jest.kim.pl>

> [...]
    wypadku.Proszę
    > mi odpowiedzieć czy to jest prawnie,może ktoś spotkał się z czymś takim?
    Nie jestem pewien do konca, ale powinnas dostac 50% odszkodowania za
    wspolwlasnosc, a druga polowa rzeczywiscie moze byc przedmiotem postepowania
    spadkowego... Polecam jednak zlozyc skarge do dyrektora likwidacji szkod (z
    potwierdzeniem dla Ciebie) - ewentualnie najpierw sie umowic, zanim
    zaczniesz pisac i wypytac w czym rzecz... Moze sie okazac, ze wystarcza
    oswiadczenia (o ile masz) pelnoletnich dzieci, gdyz one moga byc podmiotem
    postepowania spadkowego... Generalnie wspolczuje, natomiast sprawa nie do
    konca jest taka prosta - firma zabezpiecza sie przed pozniejszymi procesami
    w przypadku zakonczenia postepowania spadkowego...

    Mam nadzieje, ze nieco rozjasnilem sprawe.
    Pozdrawiam
    Łukasz Góralczyk