  • 1. Data: 2003-01-18 10:28:20
    Temat: Firma sprzedazjaca ksiazki.
    Od: "Tomasz Piwoński" <p...@b...pl>

    Chce zalozyc firme sprzedajaca ksiazki glownie wysylkowo. Jak wiemy na
    ksiazki jest VAT 0%. Czy moge sobie w takim przypadku naliczac zwrot podatku
    jesli kupuje komputer. Czy moge wziac fakture na komputer a nastepnie US
    zwroci mi VAT? CZy jako platnik 0 stawki VATu nie mam takiej mozliwosci?

  • 2. Data: 2003-01-18 23:53:00
    Temat: Re: Firma sprzedazjaca ksiazki.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Jan 2003, Tomasz Piwoński wrote:
    [...]
    >+ jesli kupuje komputer. Czy moge wziac fakture na komputer a nastepnie US
    >+ zwroci mi VAT? CZy jako platnik 0 stawki VATu nie mam takiej mozliwosci?

    Masz, masz. Od ŚT zwracają "wszystkim" (którzy wystąpią), od
    nie-ŚT - trzeba się wykazywać, ale w twoim wypadku byłoby
    OK :) Nie licząc tego że jak wynika z opisów na grupie
    - zwroty VAT generują chęć US do przyjrzenia się firmie
    z bliska :) "Zaproszenie" bądź "wizyta[cja]" :)

    pzdr, Gotfryd