    From: Timi <d...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Firma: US - oświadczenie
    Date: Wed, 19 Oct 2005 11:16:01 +0200

    Witam serdecznie,

    Zaklądam firmę. Data rozpoczęcia określona na wpisie do UM to 17.10.05.
    Nie mam żadnych dochodów, żadnych kosztów, żadnych faktur nie wystawiłem
    ani nikt nie wystawił faktury dla mnie.

    Dzwonię do US - zgodniez tym co wiem mam 7 dni na to zeby złożyć podanie
    o NIP i VAT - pani odpowiada: nie! musi Pan złożyć przed rozpoczęciem
    działalonści stosowne ośiwadczenie, jeśli Pan tego nie zrobił musi Pan
    teraz pisać pismo...

    Czy ktokolwiek z Was słyszał o czymś takim? Sprawdzilem wszędzie - aby
    uniknąc problemow z papierami, tymczasem ktoś mi wyskakuje z czyś takim.

    O co chodzi?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Tmi.