  • 1. Data: 2006-11-30 15:18:25
    Temat: Fakturowa kołomyja
    Od: t <r...@o...pl>

    Zamówiłem usługę, została wykonana, tego samego dnia wystawiona została
    faktura
    i wysłana do mnie pocztą. Poczta jak to poczta fakturę "wcieła", okazało
    się
    że dziś została zwrócona do nadawcy(po ponad miesiącu...).
    W międzyczasie dostałem duplikat, który jednak ma wadę - nie ma daty
    oryginalnej faktury
    a jedynie data sprzedaży(są tożsame więc wada nie jest znacząca IMVHO).
    Teraz mam w ręku
    i fakturę i duplikat, duplikat z opisaną wadą, no i nie wiem jak to
    prawidłowo zaksięgować.
    Wystawca sugerował "zgubić" oryginał, ale wtedy zostanie mi duplikat z
    wadą,
    jak "zgubie" duplikat to też niedobrze. Poza tym nie chcę robić machlojek
    tylko
    prawidłowo poujmować co trzeba.
    Jak to można rozwiązać, czy posiadanie duplikatu faktury otrzymanego przed
    otrzymaniem
    własniwej faktury coś komplikuje czy odliczyć VAT/koszty z faktury a
    duplikat tylko opisać i podpiąć?

    pozdrawiam