  • 1. Data: 2006-11-30 12:50:39
    Temat: odsetki, opłaty za przelew itp
    Od: "kElka" <k...@p...onet.pl>

    KPiR, VAT(kasowo).
    Mam konto firmowe Inteligo- Czy i jak i gdzie wpisywać odsetki? Można coś
    praktycznie o tym poczytać? Co z opłatą za prowadzenie konta i opłatami za
    przelewy. Czy muszę to zaksięgować? co jest podstawą wyciąg z konta?
    pozdrawiam ELKA

  • 2. Data: 2006-11-30 21:36:53
    Temat: Re: odsetki, opłaty za przelew itp
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Nov 2006, kElka wrote:

    > KPiR, VAT(kasowo).
    > Mam konto firmowe Inteligo-

    Mhm. Ja też ;)

    > Czy

    ...a dlaczego by nie? Ustawa przewiduje.

    > i jak i gdzie wpisywać odsetki?

    Ano "przychód ze sprzedaży" to nie jest, prawda?
    Masz jakieś inne pomysły niż "przychody inne"? :)
    Bo ja nie, więc piszę tam ;)

    > Można coś praktycznie o tym poczytać?

    Hm... w archiwach grupy? Jak nastały "niestemplowane wyciągi" (kilka
    lat temu) to było parę dyskusji.

    > Co z opłatą za prowadzenie konta i opłatami za
    > przelewy. Czy muszę to zaksięgować?

    Hm... *przymusu* chyba nie ma.
    Ale ja tam na przykład księguję...

    > co jest podstawą wyciąg z konta?

    Sam mam mało operacji, drukuję sobie wszystkie transakcje.
    Ale IMO wydruk wyciągu z Inteligo nadaje się jako "dowód opłat
    bankowych" (mBank niestety nie podaje na zbiorczych identyfikatora
    transakcji :( co utrudnia spełnienie warunku "oznaczenia numerem
    lub w inny sposób").
    Przejrzyj wątki (w archiwum) na hasła "bank internetowy", "inteligo"
    "mbank" i parę podobnych :)

    pzdr, Gotfryd