eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFaktura za usługę od firmy z poza Polski - czy wliczać w koszty? › Faktura za usługę od firmy z poza Polski - czy wliczać w koszty?
  • Data: 2008-01-04 09:12:39
    Temat: Faktura za usługę od firmy z poza Polski - czy wliczać w koszty?
    Od: tomek <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    Wykupiłem w Google AdWords usługę reklamową w jej wyszukiwarce.
    Otrzymałem fakturę za w/w usługę - jednak na fakturze jest taka
    notatka: "...* Zgodnie z artykułem 21.1(b) Szóstej Dyrektywy Rady
    odbiorca usług jest zobowiązany rozliczyć VAT za tę usługę..."

    Prowadzę jednoos. DG, NIE jestem płatnikiem podatku VAT. Czy mogę w/w
    fakturę ująć w kosztach w pełnej kwocie? Czy przed jej ujęciem musze
    zapłacić VAT w Polsce, nawet gdy nie jestem płatnikiem tego podatku?

    pozdrawiam
    tomek