    From: Vonnegut79 <v...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Faktura za internet bez podpisu wystawcy ???
    Date: Tue, 15 Mar 2005 11:31:05 +0100

    Witam,

    Korzystam ze stalego łącza z internetem świadczonego przez jedną ze
    szczecińskich firm. Od marca firma ta zaprzestała wysyłania faktur VAT
    pocztą i zaleca ściąganie faktur z internetu w formacie PDF. W sumie
    wszystko Ok - szybko, na czas i w dobrym stanie. Ale... nie wiem czy tak
    powinno być (lub może być), ale faktury te są wystawione bez podpisu
    WYSTAWCY... Do tej pory odbierałem faktury bez mojego podpisu jako
    ODBIORCA, ale o tej drugiej opcji nie slyszałem. Dodam, iż faktura jest
    VATowska ale na moją firmę. (nie dla klienta indywidualnego). Pracownik
    usługodawcy powołuje się na Dz. U. 97 z dnia 27.04.2004 roku poz. 971.
    Hmm czy tak wystawiona faktura jest zgodna z przepisami i mogę ją sobie
    wrzucić na spokojnie w KUP ?

    Pozdrawiam

    Vonnegut79