  • 71. Data: 2010-03-20 12:20:24
    Temat: Re: Faktura wyslana faxem
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-03-2010 o 12:29:50 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > Ba! Wtedy w ogóle nie byłoby problemów z budżetem. Wystarczyłoby
    > zatrudnić ludzi / nakupić trochę sprzętu do kopiowania PDF-ów ;-)
    >
    > No i jak najbardziej aktualne pozostaje Twoje - o ile mnie pamięć nie
    > myli - pytanie o niezbędną separację danych do FV, coby się FV sama nie
    > wystawiła ;-)

    Nie kuś losu, ktoś to przecież czyta :-)

    --
    Tomek

  • 72. Data: 2010-03-20 19:49:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Mar 2010, Tomek wrote:

    > Ja się bardziej boję, że teraz przegną w drugą stronę i każdy PDF będzie
    > fakturą :-)

    :)
    Prawdę mówiąc, orzeczenie iż "treść stanowi fakturę", prowadzi prostą
    drogą do naturalnego i przyjętego tu i ówdzie na świecie modelu:
    są *egzemplarze* faktury.
    Jeszcze trzeba tylko znieść idiotyczny pomysł, żeby treść egzemplarza
    oryginału obowiązkowo różniła się od treści egzemplarza kopii.

    pzdr, Gotfryd

  • 73. Data: 2010-03-20 20:52:45
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-03-2010 o 20:49:56 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > :)
    > Prawdę mówiąc, orzeczenie iż "treść stanowi fakturę", prowadzi prostą
    > drogą do naturalnego i przyjętego tu i ówdzie na świecie modelu:
    > są *egzemplarze* faktury.

    Tak, tylko problem będzie jak faktury się będą same wystawiać