    From: "i" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Faktura przed wydaniem towaru
    Date: Fri, 6 Feb 2004 10:53:39 +0100

    Eksportuję towar do EU. Teraz odbiorca chce EUR 1
    - swiadectwo pochodzenia towaru nie po otrzymaniu towaru,
    a razem z towarem. Ulatwia mu to procedurę celną.
    Ja natomiast, jako że przesyłam samolotem rano - muszę kilka dni przed
    wysyłką wystąpić do urzędu celnego o ten EUR. Ale oni
    każą dać im fakturę na ten towar wystawioną w dniu kiedy o ten EUR
    występuję. Ja towar wysyłam dopiero za kilka dni. Może tak się zdażyć że
    jednak tego towaru nie wyślę np. z powodów losowych.
    Coś mi tu nie gra. Czy można normalną fakturę wystawić w takim
    przypadku kilka dni przed wysłaniem towaru? Jeżeli tak to jaka data na
    fakturze?
    Proforma urząd nie chce przyjąć.

    Pozdrowienia
    Leser