  • Data: 2005-12-19 11:59:03
    Temat: Faktura na podatek od nieruchomosci
    Od: "Dario" <d...@w...TOTEZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !
    Wynajmuje lokal na parterze w budynku wielorodzinnym (wspolnota), ktorego
    wlascicielem jest znana instytucja.
    Otrzymalem dzisiaj fakture na podatek od nieruchomosci za 2005 r. obejmujaca
    budynek i grunt w kwocie wg znacznie zawyzonej.
    1. Czy w ogole jestem zobowiazany placic jako najemca ten podatek?
    2. Gdzie sprawdzic aktualne stawki w W-wie?
    3. Dlaczego na fakturze mam inna ilosc metrow dla gruntu i budynku ?

    Uwazalem, ze pod. od nieruchomosci powinni placic tylko wszyscy wlasciciele!
    nieruchomosci w czesciach ulamkowych a wyglada na to, ze ta firma probuje
    "scedowac" ten podakek na najemcow lokali uzytkowych znajdujacych sie
    wylacznie na parterze. Mimo ze nade mna jest jeszcze kilka pieter mieszkan.
    Prosze o odpowiedz.

    Pozdr. Darek