  • 11. Data: 2009-01-25 16:10:12
    Temat: Re: Faktura na 50 tys. - jak zapłacic najmniejsdzy podatek?
    Od: "AF" <w...@i...pl.to>

> [...]
    > 1/12 kwoty obliczonej, z zastrzeżeniem ust. 6h i 6i, przy zastosowaniu
    > skali podatkowej obowiązującej w danym roku podatkowym określonej w
    > art. 27 ust. 1, od dochodu z pozarolniczej działalności gospodarczej
    > wykazanego w zeznaniu o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej
    > straty), o którym mowa w art. 45 ust. 1, lub w zeznaniu o wysokości
    > osiągniętego dochodu (poniesionej straty) z pozarolniczej działalności
    > gospodarczej lub działów specjalnych produkcji rolnej, opodatkowanych
    > na zasadach określonych w art. 30c, o którym mowa w art. 45 ust. 1a

    Czyli mogę rozliczać się zaliczkowo? dobrze rozumiem ten powyższy zapis?
    Czy sprawę może komplikować sytuacja że działaloność prowadzę od lipca 2008
    czyli niepełny poprzedni rok?

    Pozdrawiam
    AF

  • 12. Data: 2009-01-25 18:12:59
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    AF w <news:gli3ds$l1n$1@mx1.internetia.pl>:

    > Czyli mogę rozliczać się zaliczkowo? dobrze rozumiem ten powyższy zapis?
    > Czy sprawę może komplikować sytuacja że działaloność prowadzę od lipca 2008
    > czyli niepełny poprzedni rok?

    6e. Przepisy ust. 6b-6d, 6h i ust. 6i nie mają zastosowania do
    podatników, którzy po raz pierwszy podjęli działalność w roku
    podatkowym albo w roku poprzedzającym rok podatkowy.

    P.S.
    Prosiłem, żebyś skonfigurował czytnik i nie cytował syganturek!

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2009-01-25 18:16:45
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    'Tom N' pisze:

    > 6e. Przepisy ust. 6b-6d, 6h i ust. 6i nie mają zastosowania do
    > podatników, którzy po raz pierwszy podjęli działalność w roku
    > podatkowym albo w roku poprzedzającym rok podatkowy.
    a było by tak pięknie :)

    wiec, odpowiedz na Twoje pytanie brzmi: płać i płacz :)

    --
    pozdros
    icek

  • 14. Data: 2009-01-26 08:18:08
    Od: "AF" <w...@i...pl.to>

    > 6e. Przepisy ust. 6b-6d, 6h i ust. 6i nie mają zastosowania do
    > podatników, którzy po raz pierwszy podjęli działalność w roku
    > podatkowym albo w roku poprzedzającym rok podatkowy.

    Oj zaboli :(

    > P.S.
    > Prosiłem, żebyś skonfigurował czytnik i nie cytował syganturek!

    Czytnik skonfigurowałem, dalej źle wyświetla?

    Pozdrawiam
    AF

  • 15. Data: 2009-01-26 08:19:18
    Od: "AF" <w...@i...pl.to>

    > a było by tak pięknie :)
    >
    > wiec, odpowiedz na Twoje pytanie brzmi: płać i płacz :)

    już płaczę .... :( idę robić zakupy do firmy, chociaż na tysiąc złotych ;)

  • 16. Data: 2009-01-26 08:34:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Jan 2009, AF wrote:

    > Czytnik skonfigurowałem, dalej źle wyświetla?

    Obejrzyj sobie nagłówki - swój i porównaj z innymi.
    Nie masz pola "Content-Type:", a w nim ma być deklaracja strony
    kodowej w postaci "charset="
    Z tego powodu czytający (a raczej jego program) nie zna kodowania
    i widzi krzaczki lub widać krzaczki w kiedy cytuje w odpowiedzi.

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2009-01-27 08:33:10
    Od: "AF" <w...@i...pl.to>

    witajcie,

    > a było by tak pięknie :)
    >
    > wiec, odpowiedz na Twoje pytanie brzmi: płać i płacz :)

    Wobec tego płaczu i płacenia mogę zrobic koszty kupując ekspres do kawy (ok.
    2,5 tys) oraz rejestrator z kamerami do monitoringu (jakieś 3
    tys -rejestrator + 1,5 tys kamera+1,5 tys- kamera)?
    DG jest zarejestrowana na adres domowy a zajmuję się usługami
    informatycznymi.

    Pozdrawiam
    AF

  • 18. Data: 2009-01-27 08:45:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Jan 2009, AF wrote:

> [...]
    > -rejestrator + 1,5 tys kamera+1,5 tys- kamera)?
    > DG jest zarejestrowana na adres domowy a zajmuję się usługami

    Obawiam się że ekpres zostanie w razie kontroli "wywalony" z kosztów
    (pod zarzutem że "służy celom osobistym" - masz pracowników i ilu?)
    Rejestrator jest ciekawszy, być może ocena zależałaby od majątku
    "firmowego", choć jak rozumiem zamierzasz twardo bronić tezy, że
    to ochrona "papierów" firmowych warta jest każdej ceny? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2009-01-27 08:51:52
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-01-2009 o 09:33:10 AF <w...@i...pl.to> napisał(a):

> [...]
    > tys -rejestrator + 1,5 tys kamera+1,5 tys- kamera)?
    > DG jest zarejestrowana na adres domowy a zajmuję się usługami

    Jesteś z tych którzy kupią 3 ksera za 5000 każde (razem 15000),
    żeby nie zapłacić 2800 podatku :-)?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 20. Data: 2009-01-27 08:57:03
    Od: "AF" <w...@i...pl.to>

    > Obawiam się że ekpres zostanie w razie kontroli "wywalony" z kosztów
    > (pod zarzutem że "służy celom osobistym" - masz pracowników i ilu?)

    Na stan dzisiejszy jedne pracownik ;)
    Mało ale od czegoś trzeba zaczać a kawę z rana chce się pić ;)

    > Rejestrator jest ciekawszy, być może ocena zależałaby od majątku
    > "firmowego", choć jak rozumiem zamierzasz twardo bronić tezy, że
    > to ochrona "papierów" firmowych warta jest każdej ceny? ;)

    Majątek jak narazie to kilkanaście tysięcy, natomiast wzrasta, bardziej
    chodzi o ochronę danych.

    Czy wystarczy jak powiem, że w celach archiwalnych przetrzymuję kopie
    bezpieczeństwa firm obługiwanych (szpital - i wszystkie dane pacjentów,
    firmy prywatne - wymyślające urządzenia (patenty), oraz ochrona własnych
    danych, pierów)?

    Pozdrawiam
    AF