  • 31. Data: 2009-01-29 09:11:17
    Temat: Re: Faktura na 50 tys. - jak zapłacic najmniejsdzy podatek?
    Od: "AF" <w...@i...pl.to>

    > Co do szpitala, to jeśli nie masz tego załatwione naprawdę "oficjalnie i
    > legalnie" (a przypuszczam, że nie masz), to się nigdy do tego nie
    > przyznawaj. Dane pacjentów - toż to wkładanie głowy pod gilotynę przepisów
    > o ochronie danych osobowych. Bekniesz ty i ci, którzy pozwolili ci
    > skopiować te dane.

    Faktycznie z tymi danymi ze szpitala to może być najgorsze wytłumaczenie
    monitoringu ale dane innych firm (nie osobowe) to chyba już jakiś argument.
    Poza danymi to ochrona komupterów, sprzętu itd.
    Tak już lepiej?

    Pozdrawiam
    AF

  • 32. Data: 2009-01-29 09:18:11
    Od: "AF" <w...@i...pl.to>

    Witaj

    > [...]
    >
    > Zapodam hasła do IMO obowiązkowego zapoznania się (dla AF):
    > - FileDisk w odmianie CrossCrypt
    > - TrueCrypt
    > - FreeOTFE

    Stosuję TrueCrypt na kompach, laptopach, penach. Szyforwane całe systemy +
    dyski.
    Chyba pomyślę o szyfrowaniu DVD bo tego nir robię.

    > I skoro to wraźliwe dane, to również *przenosić* w tej postaci
    > (i żadnego szyfrowania *zbiorów* na samym pendrive, aby nie zostały
    > "odzyskiwalne" dane - akcentuję *zbiorów* w odróżnieniu od *dysków*,
    > skopiowanie *już* zaszyfrowanych zbiorów powinno być również
    > bezpieczne, pod warunkiem że kopiowanie robi jakiś program który
    > *widać* co robi, osobno od szyfrowania)
    >
    > Jeszcze tego brakuje, żeby takiego pena (niezaszyfrowanego)
    > ktoś ukradł :>

    lub zgubił ..... ;)

    Pozdrawiam
    AF

  • 33. Data: 2009-01-29 09:19:30
    Od: "AF" <w...@i...pl.to>

    > Jak mniemam, ma na myśli składową VAT - opodatkowaną od zaliczki.
    > Acz trzeba przyznać że dla KUP uwaga jest słuszna.

    Przepraszam, nie dodałem że jestem jeszcze wolniony z VAT-u.
    Czyli tylko podatek 18% od 50 tys.

    Pozdrawiam
    AF

  • 34. Data: 2009-01-29 10:43:54
    Od: "AF" <w...@i...pl.to>

    Witaj

  • 35. Data: 2009-01-29 22:45:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2009, AF wrote:

    > Stosuję TrueCrypt na kompach, laptopach, penach.

    "Nie mam dalszych pytań" :D

    pzdr, Gotfryd
    (któremu już zdarzyło się utracić dysk wirtualny z okazji
    zapomnienia hasła. Dobre widać było... a dysk nieużywany
    przez dwa lata)

  • 36. Data: 2009-01-30 17:22:00
    Od: "AF" <w...@i...pl.to>

    Witajcie

    > Bardzo chętnie, tylko czy można jak działalność jest prowadzona od lipca
    > 2008?
    >
    > Dodam że nie jestem jeszcze na vacie, czyli ta faktura za 50 tys, i wtedy
    > dopiero wchodzę w vat.

    I jakie rozwiązanie mojej faktury? A raczej podatku?

    Pozdrawiam
    AF