  • Data: 2005-04-20 06:37:41
    Temat: Faktura dla klienta z UE a rozliczanie VATu strukturą?
    Od: "Fasola The Champion" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello!

    Wystawiam w tym miesiącu fakturę dla klienta z UE. Opodatkowanie
    VATem jest w kraju usługodawcy, więc u mnie na fakturze VATu nie
    ma.

    Czy wobec tego muszę VAT naliczony (w KUP, pozostałe wydatki) rozliczyć
    proporcjonalnie, czy też to nie dotyczy mojego przypadku i normalnie cały
    VAT
    odliczam?

    --
    pozdrówka