  • 1. Data: 2005-12-31 12:03:58
    Temat: Faktura, a faktura korygująca - przedawnienie
    Od: Olo <s...@s...pl>

    Witam, sprawa jest następująca:otrzymałem w 2002r. fakturę (zapłaciłem),
    w 2003r. wystawiono korektę do tej faktury (powinienem dopłacić
    pewną kwotę). Chodzi o usługę abonamentową, więc przedawnienie to 3 lata.
    Ale jak liczyć przedawnienie w przypadku faktury korygującej?
    Czy 3 lata od terminu płatności pierwotnej faktury z 2002r., czy 3 lata
    od terminu płatności faktury korygującej z 2003r.? Proszę o możliwie
    szerokie uzasadnienie...

    Opcio

    PS. Sprawę poruszyłem też wcześniej na p.s.p. ale odpowiedź, która tam
    padła nie przekonuje mnie.