  • Data: 2004-05-18 10:57:32
    Temat: FV za usluge transportowa za IV 2004
    Od: "Kurka" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam nastepujacy problem: W kwietniu wystawialam FV za uslugi transportowe
    dla firmy spedycyjnej. Odcinek krajowy stawka 22%, odcinek zagraniczny 0%.
    Obowiazek podatkowy powstaje dopiero w maju, wiec te faktury powinny byc
    ujete w deklaracji VAT-7 za miesiac maj. W maju taka faktura bedzie
    wystawiona na calosc ze stawka 22%. Mam pytanie odnosnie tych faktur
    kwietniowych: nie moge ich ujac w deklaracji za maj, bo obowiazuje juz nowy
    wzor, a tam nie ma pozycji sprzedaż traktowana jak eksport ze stawka 0%. Z
    drugiej strony IMHO w kwietniu nie moglam wystawic FV ze stawka 22% na
    calosc, bo obowiazywala jeszcze stara ustawa. Co z tym zrobic? Czy ktos
    moglby mi pomoc?
    Pozdrawiam
    Kurka