  • Data: 2007-01-24 16:47:34
    Temat: FV w cenach brutto vs. w cenach netto
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa> szukaj wiadomości tego autora

    Jak w temacie - czyli jakie to dla mnie, jako wystawiającego są różnice?
    Bo chcąc na część towarów uzyskać cenę równą, bez groszy, to pasowałoby
    mi wystawić w cenie brutto, ale nabywca na FV ma wtedy cene jednostkową
    brutto (jak na paragonie) i wartośc netto. Tyle dla niego niedobre, ze
    nie ma ceny netto towaru... Ale pytanie, czy dla mnie podatkowo jakoś
    czyms się różni? - bo w podsumowaniu FV w obu przypadkach jest tak
    samo - razem: wartość netto, vat i wartość brutto.

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl