  • Data: 2009-03-18 16:28:12
    Temat: FV do śmieci
    Od: lunakk <l...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy z punktu czysto prawnego, czy istnieje obowiązek, lub jakiś inny odgórny
    nakaz rozliczania, czy jakiejkolwiek innego ewidencjonowania faktur kosztowych?
    Dokładniej rzecz ujmując,kontrahent wystawił mojej firmie FV za wykonaną usługę,
    została ona zapłacona, ale z pewnych przyczyn nie chce wciągać ją w KUP, i to me
    pytanko to czy mogę porostu "wywalić ją do śmieci"?

    Bo kogo bym nie pytał, zawsze inna odpowiedź :)

    Pozdrawiam

    Lunakk