  • Data: 2007-02-01 01:45:50
    Temat: Ewidencja sprzedaży VAT - pytanie
    Od: "Jaro" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cześć, jak powinno się ewidencjonować w ewidencji sprzedaży vat dobowe
    raporty fiskalne i faktury wystawiane poza kasą? Mam np. sprzedaż dobową na
    kasie za 1000 brutto a w tym 500 to faktury. Żeby to za ewidencjonować nie
    mogę wprowadzić do ewidencji raportu i faktur bo wyjdzie że sprzedałem
    towaru za 1500 zł. A więc jak to zrobić? sporządzić jakieś zestawienie i w
    nim skorygować wartości na raporcie?
    pozdr.
    Jaro