  • 1. Data: 2004-02-20 14:13:04
    Temat: Ewidencja art. 27. ust. 4. ustawy o VAT
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Czy to po prostu są rejestry zakupu i sprzedaży VAT?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 2. Data: 2004-02-20 19:39:32
    Temat: Re: Ewidencja art. 27. ust. 4. ustawy o VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Feb 2004, Samotnik wrote:

    >+ Czy to po prostu są rejestry zakupu i sprzedaży VAT?

    Jak zwał tak zwał. Trudno nazywać je "rejestrami VAT"
    jeśli "ewidencję podatnicy zwolnieni prowadzą tak jakby
    były to kwoty zwolnione" (po polsku: w wartościach
    brutto).
    No i mój "rejestr"[1] (jeden i drugi) ma w tytule właśnie...
    EWIDENCJA :) (i dla porządku - może "przy okazji" pełnić
    rolę ewidencji sprzedaży dla potrzeb KPiR, zwalniając
    od codziennego wpisywania sprzedaży).
    Zresztą... podpisywałem już protokół: "podatnik przedstawił
    ewidencję sprzedaży VAT z której wynikało..." ;) !
    [1] znaczy: bez związku z faktem że nie jestem zwolniony :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)