  • 1. Data: 2004-02-20 13:09:30
    Temat: garaż w domu-odliczenia
    Od: "Adrianna" <s...@a...com.pl>

    Witam
    Mam tylko małe pytanko na tak lub nie.
    Czy można odliczyć od podatku doch. ( remont-modernizacja budynku
    mieszkalnego ) kosztów związanych z rozbudową i remontem garażu pod domem?
    Z góry dziękuję
    Adrianna

  • 2. Data: 2004-02-20 18:07:26
    Temat: Odp: garaż w domu-odliczenia
    Od: "marek" <z...@w...pl>

    > Czy można odliczyć od podatku doch. ( remont-modernizacja budynku
    > mieszkalnego ) kosztów związanych z rozbudową i remontem garażu pod domem?
    Jak najbardziej jeżeli jak piszesz jest to część domu. Wystarczy nawet żeby
    taki garaż łączył się tylko dachem z domem przeważnie po to się to robi.
    --
    Pozdrawiam Magda