  • Data: 2007-01-25 09:02:50
    Temat: Ewidencja ST i WNIP - w jednym
    Od: "smiechu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dostałem fakturke na sprzęt komputerowy. Muszę to wprowadzić na ewidencję.
    Problem w tym, że w załączniku do faktury mam wyszczególnione oprócz sprzetu
    również i oprogrmowanie (pewnie pokaźnej wartosci).
    Rozumiem że niedopuszczalne jest ujęcie sprzętu razem z oprogramowaniem na EST?
    Dostawca burzy się i nie chce podać wartości jednostkowych
    Mogę go próbowc przycisnąć ale pod warunkiem, że wpisywanie programów komput. na
    EST (dopisanie do sprzętu komp.) jest aaaaabsolutnie niedopusczalne.
    Pozdr.
    smiechu