  • Data: 2006-04-15 17:13:11
    Temat: Emigracja na stale do Irlandii a podatki
    Od: "Prawdziwa Blondynka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    wiem, ze ten temat byl ostatnio wilokrotnie poruszany w mediach, ale wciaz jedno
    nie jest dla mnie jasne:
    do polowy czerwca 2005 uzyskiwalam dochody w Polsce (stawka podatkowa 19%). W
    polowie czerwca roku 2005 (a dokladnie 15 czerwca) wyjechalam na stale do
    Irlandii, gdzie mieszkam i pracuje do dzis, i planuje pozostac jeszcze przez
    wiele lat).
    Czy moge zalozyc, ze moje centrum interesow zyciowych przenioslo sie do Irlandii
    i ze wzgledu na to moje dochody z Irlandii z drugiej polowy 2005 nie powinny
    wplywac na prog podatkowy moich dochodow uzyskanych w Polsce w tej pierwszej
    polowie 2005?

    Pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat,
    Prawdziwa Blondynka