  • Data: 2006-02-15 08:42:19
    Temat: Ekport uslug do Australii
    Od: t <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Problem z uslugami do UE rozwiazalem.
    Teraz mam Australie. Oni maja tam lokalny GST
    - taki odpowiednik VATu, _ALE_ import uslug nie podlega u nich VATowi.

    Czyli jest taki paradoks(dla mnie) - moja usluga bedzie swiadczona w
    Australii wiec tam podlega VATowi(wg naszego prawa) a jednoczesnie nie
    podlega(wg prawa Australii).

    Co mam z tym fantem zrobic - przyznam ze nie mam kompletnie pojecia,
    w US mowia ze NP, ale w takim ukladzie nikt tego podatku nie zaplaci
    wiec jakby co to mnie scigac beda?

    pozdrawiam